neděle 2. září 2012

Zplepšete si náladu s Bombay Bicycle Club




Tuhle kapelu už znám dlouho, když je slyším v rádiu či televizi, tak je nikdy nepřepnu, ale taky jsem z nich nikdy nebyla unešená. Jsou až příliš unylí a na mě pomalí.
Až na jejich poslední singl Shuffle. Výrazný klávesový rytmus a pohodový zpěv.
Tenhle song vám rozdně zvedne náladu. Ale chce to alespoň dva poslechy než mu přijdete na chuť. Jak píše jeden komentátor na Youtube, nejlepší je tenhle song poslouchat ráno, když se vám sluneční paprsky derou oknem do pokoje.

Jinak Bombay Bicycle Club jsou ze severního Londýna (Crouch Endu). Potklali se v patnácti na škole. Tam taky založili kapelu ještě s podstatně horším názvem The Canals :D.
Do povědomí širšího publika se dostali v roce 2006, kdy vyhráli  soutěž "Road to V" a zahráli si tak na slavném V festivalu. Nedávno, 26. srpna vydali své třetí album Different Kind f Fix, z něhož je i následující Shuffle...


Zpěvák Jack Steadman je moc sympatický a při zpívání se pořád usmívá.

2 komentáře:

  1. já si vždycky vzpomenu na toho největšího fanouška, co se to tam před náma snažil rozjet :D

    OdpovědětVymazat
  2. já je mám ráda, i ty pomalejší "unylé" písničky, mají náladu! :))

    OdpovědětVymazat