pátek 5. dubna 2013

Písně s nejlepšíma předehrama na světě

Někdy si myslím, že pořádný song by měl taky začínat pořádnou dlouhou předehrou bez zpěvu a postupně se rozvinout. Mnoho kapel takhle pracuje, především ty psychedelické,  nejméňe asi dlouhé předehry používají interpreti, kteří hrají punk nebo rychlý rock.
Vybrala jsem ty písně, u kterých mi vždycky na začátku stoupá husí kůže.

 Možná vám hodně videí nepujde spustit zde, ale až na youtube, za to může blbý Vevo.



Joy Division mají obecně jedny z nejlepších předeher, dávají si na tom záležet, u Dead Souls se to táhne až do poloviny dély songu!!! Ale vím, že mě to snad nikdy neomrzí,




Tak tohle je klasika, úžasně se to rozvíjí, postupně se přidávají nástroje. Tohle musim jednou slyšet naživo.





Jako když jede lokomotiva, pořád dokola a když se přidá ten dokonalý Calebův zpěv ...




Teď tenhle song použila jedna britská reklama a vždycky mě z toho mrazí, jeden z nejlepších songů na světě s jedním z nejlepíšch začátků.




Lokomotiva podobně jako u KOL, výborný.





Baví mě ten špinavý buben, jak kdyby někdo bouchal do kýblů a pak ten uhlazený zpěv a kytara, má to hroznou sílu.




Píseň s krásnou atmosférou, skoro filmová.




Psychedelická  Still Life. Prostě te smyčka jede celou naprosto celou písní.





Asi můj nejoblíbenější song od Kills, díky bohu že ho zahráli na Frequency.




Můj výběr uzavírá jediní akustická píseň - Out of Time od Blur.

2 komentáře: